שאלות נפוצות

אנו מקווים שחווית הקניה שלך באתר תהיה נעימה וקלה ככל האפשר, עם זאת, אנו מכירים בכך שיכולות להתעורר שאלות. זו הסיבה שהרכבנו דף שאלות נפוצות נרחב לנוחיותך. אם אינך מוצא/ת תשובה לשאלתך, אפשר  לשלוח לנו דוא”ל לכתובת [email protected]

בנושא הזמנות:

אנו ב- ®RUIZUSTOCK עושים מאמצים לשמור על הסביבה וזה מתבטא בשימוש בחומרי גלם מתכלים וממוחזרים וגם באופן האריזה והמשלוח. אנו משלחים את הזמנות לקוחותינו ללא קופסת נעליים, גם כדי לשמור על הסביבה וגם כדי לחסוך ללקוחותינו עלויות משלוח המייקרות את ההזמנה בשל נפח חבילה גדול יותר. 

לקוחות שבכל זאת מעוניינים בקופסת נעליים יכולים לבחור בהוספתה בדף המוצר על ידי סימון האפשרות “הוסיפו קופסת נעליים להזמנתי בתוספת 35 ₪”.

בשלב סיום ההזמנה באתר יופיעו לפניך מספר אפשרויות לתשלום: אנו מכבדים את כל סוגי כרטיסי האשראי (מלבד אמריקן אקספרס), ניתן לשלם באמצעות אפליקציית Paybox וביט, באמצעות חשבון פייפאל ואף בהעברה בנקאית.

בהחלט! מיד עם קבלת התשלום תשלח לכתובת המייל שציינת גם חשבונית קבלה וגם אישור הזמנה עם פרוט של מרכיבי ההזמנה וליתר ביטחון גם הודעת וואטסאפ עם מספר ההזמנה שלך 🙂

ניתן לבטל את ההזמנה או לעדכן את הכתובת למשלוח עד 12 שעות ממועד ביצוע ההזמנה. לאחר מכן, ואם ההזמנה כבר הועברה לחברת המשלוחים, לצערנו זה יהיה בלתי אפשרי משום שמרגע המשלוח אין באפשרותנו לנתב את החבילה לכתובת אחרת או לבטלה.

ראשית לא לדאוג 🙂 אנו כאן ונדאג שהמשלוח יגיע אליך ב- 100%. 

יש לשים לב לזמן האספקה שמצויין באתר שלרוב נא בין 7 – 14 ימי עסקים (בתקופות עומס חריגות כגון חגי נובמבר ייתכן עיכוב נוסף).

במידה וזמן האספקה חלף יש לפנות אלינו באחת הדרכים המופיעות בעמוד הצור קשר שבאתר.

בהחלט! אנו משתמשים בחיבורי SSL מאובטחים חדישים עם טכנולוגיית ההצפנה העדכנית ביותר של 256 סיביות עבור 100% עסקאות בטוחות ומאובטחות כפי שמחייבות חברות הסליקה הישראל. *בנוסף, אין לנו גישה לנתוני כרטיס האשראי מכיוון שהם מעובדים ישירות מול מסוף חברת האשראי.

בנושא משלוחים:

ההזמנה תגיע לנק׳ איסוף קרובה לכתובת שציינת בהזמנה או לסניף הדואר הקרוב המשוייך למקום מגורייך, לרוב במידה וקיימות יותר מנקודה אחת אזי חברת ההפצה תסמס לך ותאפשר לך לבחור את העדפתך. 

בשל התקופה הנכחית (במהלך מלחמת חרבות ברזל), הרבה נקודות איסוף משנות את שעות הפעילות, חלק סגורות וחדשות נפתחות. מצב דינאמי זה אינו מאפשר לנו לדעת מהן הנקודות הקרובות למקום מגוריך מראש וההמלצה בעת הזו הינה לבחור במשלוח עם שליח בתוספת תשלום עד לביתך.

אם ציינת בעת ביצוע ההזמנה כתובת למשלוח שגויה, אנא צרי עימנו קשר בהקדם האפשרי על מנת שנעדכן את הפרטים.

הזמנות נשלחות בדרך כלל תוך 2-4 ימי עסקים, לפעמים מוקדם יותר. תקבלי מייל מיד עם שליחת ההזמנה. אנא ודאי שהאימייל שלנו [email protected] נמצא ברשימת ההיתרים ולא בתיבת ה-SPAM/JUNK שלך למקרה שהוא יגיע לשם. אם אינך מוצאת את האימייל הזה, אנא צרי קשר עם [email protected] ובקשי מאיתנו לשלוח אותו שוב, נשמח לעשות זאת.

אנחנו נשמח לעזור! אנא שלחי לכתובת המייל שלנו תמונות [email protected] וסרטון של הנזק תוך 48 שעות מהגעת החבילה ואנו נטפל בזה בהקדם האפשרי.

כל זוג מיוצר בעבודתו יד ולכן חלק מהדגמים לא במלאי אלא מיוצרים מיד עם קבלת הזמנה מלקוח, לפיכך לעיתים זמן האספקה עשוי להתארך עד 21 ימי עסקים. עם זאת לרוב זמן האספקה נע בין 7 – 14 ימי עסקים. 

משום שחברתנו משווקת ללקוחות במדינות נוספות, כל ההזמנות נשלחות ישירות ממחסני החברה שבחו״ל או ממחסננו שבישראל שברמת הגולן (בהתאם למלאי הזמין).

משלוח לנק' איסוף בחינם!

logo
0
0
סל הקניות שלך
ריקון הסלבחזרה לחנות
Calculate Shipping
מימוש קופון